مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 15:002023-06-20اجتماعي

کلنگ زنی ساخت 3 مدرسه 6 کلاسه در آستارا


کلنگ احداث سه مدرسه 6 کلاسه در شهرستان آستارا توسط موسسه طنین ایثارگران کشور به زمین زده شد.

- عنایت رضایی پور، فرماندار آستارا امروز در آیین کلنگ زنی این طرح های آموزشی که با حضور اسماعیل بیگ محمدی، رییس موسسه طنین ایثارگران کشور، فرمانده سپاه ناحیه آستارا، شهردار و مدیر آموزش و پرورش این شهرستان انجام شد، با قدردانی از ورود موسسه طنین ایثارگران کشور به حوزه مهم آموزش و پرورش و بحث مدرسه سازی، اظهار کرد: مدرسه تجلی مردم و وحدت و انسجام جامعه است و جهاد مدرسه سازی در شهرستان مرزی آستارا مستمر ادامه دارد.

وی با بیان اینکه به جهت اهمیت موضوع آموزش و پرورش، ساخت مدرسه هم اکنون در کشور به یک فرهنگ تبدیل شده است، افزود: ساخت مدرسه به عنوان نخستین پایگاه کسب علم و دانش نیازمند همکاری همه جانبه مردم و سایر نهادها و موسسات است.

فرماندار آستارا با تاکید بر اینکه حضور مردم در کنار متولیان آموزش، همواره زمینه رشد این حوزه را فراهم کرده است، گفت: فرهنگ مشارکت عمومی در مدرسه سازی باید ترویج و گسترش یابد تا مدارسی که نیازمند بازسازی هستند سریع تر به چرخه آموزش بازگردند.

رییس موسسه طنین ایثارگران کشور نیز در این آیین با بیان اینکه با ساخت پروژه های آموزشی شاهد توسعه زیرساخت های آموزشی در آستارا خواهیم بود، اظهار کرد: با تفاهم نامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی ساخت 3 مدرسه 6 کلاسه در آستارا

کلنگ زنی ساخت 3 مدرسه 6 کلاسه در آستارا